Често задавани въпроси (FAQ)

Каква е цената за доставка?

Ако изберете стандартна доставка, доставката ще бъде безплатна. Ако изберете експресна доставка, цената за доставка ще бъде 10 лева. Ако изберете наложен платеж, ще ви бъде начислена такса в размер на 1,99 лева; ще бъдете освободени от тази такса ако изберете който и да е от останалите методи за плащане.

 

Какви методи на плащане предлагате?

Предлагаме няколко възможности за сигурно, бързо и удобно плащане.

  • Можете да платите с банкова карта (Visa, Mastercard, American Express)
  • Можете да платите предварително с банков превод
  • Можете да платите с наложен платеж

 

Какви данъци се начисляват при покупка на продукти?

Можете да намерите цената на продуктите ни на страницата с описание на всеки отделен продукт. Тя включва данък добавена стойност (ДДС). Ако има други дължими данъци, ще откриете съответната информация пак там.

 

Колко време отнема доставката?

Времето за доставка е 2 до 5 работни дни след като направите поръчката си.

Обърнете внимание, че не се правят доставки в неработни дни или на национални и местни официални празници.

За подробности, вижте Общите условия на нашия уебсайт.

 

Кой извършва доставката?

Доставката се извършва от нашия партньор куриерска фирма Еконтомат. Ще получите известие за очакваното време за доставка преди доставката.

 

Как да проследя поръчката си?

Нашата куриерска фирма ще ви изпрати имейл с информация за проследяване на поръчката ви след като е била подготвена за изпращане и напусне склада. Когато получите този имейл, ще можете да кликнете върху линка или да въведете референтния номер в уебсайта на куриерската фирма. Обърнете внимание, че може да отнеме 1-2 работни дни докато линкът с информацията за проследяване бъде активиран.

 

Какво да направя, ако имам проблем с поръчката си?

Нашият екип за клиентско обслужване е на разположение да помогне за всички появили се проблеми свързани с поръчката ви. За да се свържете с екипа за клиентско обслужване, се свържете с нас по имейл ([email protected]) или чрез Facebook/Instagram. Нашият екип е изключително отзивчив и ще се радва да ви помогне, без значение с какъв проблем сте се сблъскали с поръчката си.

 

След като направя поръчка, мога ли да я променя или откажа?

Разбира се! Свържете се с нас по имейл ([email protected]) или чрез Facebook/Instagram. Нашият екип е изключително отзивчив и ще се радва да ви помогне с това, от което имате нужда.

 

Мога ли да върна продукт?

Разполагате с тридесет (30) календарни дни от получаването на продукта, в които да се възползвате от правото си на връщане. За да се възползвате от правото си, следвайте установената процедура, според описаното на нашата страница за връщане. Ако имате нужда от помощ с процедурата, не се колебайте да се свържете с екипа ни по имейл ([email protected]) или чрез Facebook/Instagram.

 

Каква гаранция получавам за продуктите?

Нашите продукти имат две(2)-годишнаkakšno garancijo bomo imeli?  гаранция от датата на закупуване. Ако сте поръчали продукт, който прояви фабричен дефект в този период, следвайте установената процедура, описана на страница за връщане. Ако имате нужда от помощ с процедурата, не се колебайте да се свържете с екипа ни по имейл ([email protected]) или чрез Facebook/Instagram.