Рекламации и връщане

ПРАВО НА ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА

В рамките на 30 дни от получаването на продукта можете да се откажете от договора, без да посочвате причина. Ако не сте доволни от продукта, можете да поискате възстановяване на сумата или замяна за нов продукт, като в този случай трябва да върнете закупените продукти. Не е възможно възстановяване на сумата или подмяна, ако пропуснете законоустановения срок, който започва да тече от датата, на която вие или посочено от вас трето лице (различно от превозвача) влезе във владение на стоките.

Артикулът, който желаете да върнете, не бива да бъде повреден. Също така трябва да го изпратите в оригиналната, неповредена опаковка заедно с всички аксесоари. В случай на повреда или прекомерна употреба на продукта или оригиналната опаковка, магазинът си запазва правото да поиска компенсация за намалената стойност на продукта. От момента, в който анулирате договора, нямате право да използвате артикула.

Ако разберем, че клиентът е прегледал и изпробвал продукта, преди да подаде заявление за отказ от договора, до степента, необходима за определяне на действителното състояние на продукта, искът ще бъде успешно разрешен, в противен случай ще бъде частично разрешен или неразрешен.

В рамките на 30 дни от получаването на продукта ни уведомете за отказа от договора, като попълните формуляра, достъпен тук.

След успешното подаване на формуляра за рекламация ще получите по електронна поща код за рекламация, който трябва да изпишете върху пакета, който ни изпращате, заедно с вашите данни (име, фамилия и адрес).

След като подадете заявката си, имате 14 дни да върнете пратката на нашия адрес.

Съветваме ви да изпратите пратката си с препоръчана поща с обратна разписка. Не забравяйте да запазите разписката, така че искът ви да може да бъде удовлетворен, дори ако пратката ви бъде изгубена. Изпращачът заплаща разходите за връщане; не приемаме пратки с наложен платеж.

След като отделът за рекламации получи и прегледа рекламацията ви, ще ви изпратим нов продукт незабавно или ще възстановим сумата в рамките на 14 дни. Ако сте избрали наложен платеж при поръчката, възстановяването на сумата ще бъде извършено по банков път, поради което NextLevel, d.o.o. се нуждае от данните за банковата сметка на клиента. Ако сте заплатили за поръчката си с банкова карта, PayPal или по банков път, сумата ще бъде възстановена чрез начина на плащане, който сте използвали при покупката. Ние ще ви възстановим пълната стойност на покупката, включително разходите за доставка на поръчаните продукти (с изключение на всички допълнителни разходи, произтичащи от избора ви на начин на доставка, различен от най-евтиния, който предлагаме за стандартна доставка).

Моля, обърнете внимание:

Преди да изпратите пратката, проверете дали действително сте закупили продукта от нашия онлайн магазин и дали продуктът може да бъде върнат (вижте Изключения от политиката за връщане по-долу и срокове за връщане). Ако ни изпратите продукт, който не е закупен от нашия онлайн магазин, или продукт, който попада в изключенията от политиката за връщане или за който сте пропуснали крайния срок за отказ от договора и връщане, ние не носим отговорност за грешката ви. Ние ще ви върнем такъв продукт само срещу заплащане на таксата за обработка от 20 лв за неоснователен иск или ще го унищожим.

Изключения от политиката за връщане:

- Продукти, които не могат да бъдат върнати по хигиенни причини (напр. отворени козметични и други продукти, които влизат в пряк контакт с кожата; защитни маски за лице, които вече са тествани от клиента). - За такива стоки с хигиенен характер, които се продават в запечатана опаковка, отказът от договора и възстановяването на сумата са възможни само ако клиентът върне стоките в оригиналната им, неповредена и запечатана опаковка. - Ако получим такива продукти в повредена или незапечатана опаковка, си запазваме правото да отхвърлим искането на клиента за отказ от договора и възстановяване на сумата.

Стоки, които поради самото си естество са неразделно свързани с други артикули (например: комплект; всички елементи в кутия-изненада; и двата артикула в оферта 1 + 1 безплатно, където клиентът получава единия като подарък).

За да ни уведомите за прекратяването на договора си, можете да използвате и формуляра за прекратяване на договора по образец на ЕС, който е достъпен на следния линк. Разпечатайте, попълнете и подпишете формуляра и го изпратете на нашия адрес заедно с продукта. Не забравяйте да приложите към формуляра декларация, в която ясно да посочите, че желаете да се откажете от договора. Моля, обърнете внимание, че използването на този формуляр не е задължително.

 

 

РЕКЛАМАЦИИ

 

РЕКЛАМАЦИЯ ЗА ДОСТАВКА

Ако продуктът ви е бил повреден по време на доставката или не отговаря на поръчката ви (липсващ продукт или част от продукта, грешен продукт), трябва да ни уведомите възможно най-скоро, но не по-късно от 48 часа след получаване на продукта, като попълните формуляра за рекламация, наличен тук.

Моля, изпратете ни снимки на пратката (включително етикета на пратката), на които ясно се вижда повредата или дефекта.

РЕКЛАМАЦИЯ ЗА ПРОДУКТА

Ако сте получили продукт, който не работи правилно, първо проверете дали можете да намерите решение, като използвате инструкциите.

Ако не успеете да отстраните повредата с помощта на инструкциите, ни уведомете като попълните формуляра за рекламация, който е на разположение тук.

Моля, изпратете ни снимки или видеоклипове, които ясно показват дефекта или неизправността на продукта.

Ако не можете да докажете, че продуктът е дефектен или не функционира с помощта на видеоклип, ще трябва да изпратите продукта на нашия адрес, за да може нашият отдел за рекламации да го провери. Изпращачът покрива разходите за връщането на такава пратка; не приемаме пратки с наложен платеж.

ОСПОРВАНИЯ

Ако имате оплакване относно наш продукт или услуга и не сте съгласни с решението или ако не можем да постигнем решение по взаимно съгласие, можете да подадете жалбата си до орган за разрешаване на спорове чрез Европейската платформа за разрешаване на спорове https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

 

ГАРАНЦИЯ

Всички електрически уреди са предмет на 2-годишна гаранция (или 3-годишна, ако сте закупили допълнителна година гаранция). В случай на неизправност на електрическата част на устройството, ние ще го заменим безплатно.

Всички продукти от нашия магазин имат 2-годишна гаранция. Гаранцията се отнася само за скрити дефекти, които не са причинени от купувача, и не се отнася за незначителни козметични дефекти, например драскотини по опаковката на продукта, които не влияят на функционалността на продукта.

Гаранционен иск не може да бъде подаден в случай на:

  • износване в резултат на употреба,
  • механични повреди,
  • дефект или повреда на продукта в резултат от неправилна, неподходяща и небрежна употреба.

Ако искате да предявите претенции за гаранция, уведомете ни, като попълните формуляра, който е на разположение тук. Моля, изпратете ни снимки или видеоклипове, които ясно показват дефекта или неизправността на продукта. Моля, също така опишете каква е повредата или какво не функционира.

Ако не можете да докажете, че продуктът е дефектен или не функционира с помощта на видеоклип, ще трябва да изпратите продукта на нашия адрес, за да може нашият отдел за рекламации да го провери. Изпращачът покрива разходите за връщането на такава пратка; не приемаме пратки с наложен платеж.